menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 نوستالژی؛ سالروز آخرین قهرمانی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا

نوستالژی؛ سالروز آخرین قهرمانی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا آخرین بار در سال 2015 قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شد که اکنون دقیقا 6 سال از آن روز می گذرد.

به گزارش فوتبالی، آخرین قهرمانی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا به فصل 2014/15 بر می گردد که شاگردان لوئیز انریکه یک فصل فوق العاده را سپری کردند و توانستند سه گانه ببرند. بارسلونا پس از آن فصل درخشان دیگر هرگز نتوانسته است در لیگ قهرمانان اروپا به مقام قهرمانی برسد و هر فصل به یک شکل حذف شده است و به طور کلی اوضاع خوبی در لیگ قهرمانان اروپا نداشته است.

در این مدت، لیونل مسی یک بار در ابتدای فصل 2017/18 به هواداران بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ قول داد که لیگ قهرمانان اروپا را به این ورزشگاه برگرداند اما در پایان آن فصل چنین اتفاقی نیفتاد و بارسلونا با کامبک خوردن در مرحله نیمه نهایی مقابل لیورپول از دور رقابت ها کنار رفت و لیورپول در آن فصل قهرمان شد.

بارسلونا در فصل 2014/15 برای آخرین بار قهرمان سی ال شد و آن اتفاق در چنین روزی رخ داد. گفتنی است که آن بازی، آخرین بازی ژاوی هرناندز در بارسلونا بود و ژاوی هم پس از ان بازی از بارسلونا خداحافظی کرد و راه قطر را در پیش گرفت.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار