menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 حذف جنجالی هافبک سابق رئال مادرید از تیم ملی کلمبیا

حذف جنجالی هافبک سابق رئال مادرید از تیم ملی کلمبیا

پایگاه خبری فوتبالی - خامس رودریگز هافبک اورتون اعلام کرد که از تصمیم رینالدو روئدا سرمربی تیم ملی کلمبیا در مورد خط زدن وی از لیست دو بازی راهیابی جام جهانی مقابل پرو و آرژانتین دلخور است چرا که او در مرحله ریکاوری است و می توانست خودش را به موقع به این بازیها برساند.

به گزارش فوتبالی، خامس در بیانیه ای در مورد خط خوردنش از لیست کلمبیا نوشت:" با شگفت زدگی با بیانیه کادر فنی مواجه شدم که گفتند روی من حساب نمی کنند و خواستار یک ریکاوری کامل برای من شدند. باید بگویم که مراحل ریکاوری برای من خیلی وقت است که آغاز شده و فداکاری زیادی داشتم."

فدراسیون فوتبال کلمبیا جمعه در بیانیه ای اعلام کرد که خامس در تست های پزشکی نشان داده که در بهترین سطحش قرار ندارد و بدین ترتیب نمی تواند در لیست قرار بگیرد و به جای وی ادوین کاردونا از بوکا جونیورز در لیست قرار گرفت.

هافبک سابق رئال مادرید اما با ابراز دلخوری از خط خوردنش گفت:" کادر فنی به من اعتماد به نفس لازم را نداد و همه چیز برایم خراب شد و این برایم بسیار ناراحت کننده است چرا که همیشه با تمام وجودم برای پیراهن تیم ملی کلمبیا بازی کردم. در حال حاضر در مرحله پایانی درمانم هستم و می توانستم به تیم ملی کلمبیا برای بازی هشتم ژوئن و بعد از ان کوپا آمه ریکا ملحق شدم."

خامس در اولین فصلش در اورتون 26 بازی داشت که با شش گل و هشت پاس گل آمار خوبی از خود ارائه داد اما با مصدومیت های زیادی مواجه شد.

4125

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار