menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 درخواست عجیب مربی وست برومویچ از بیلسا  تعویض کاپشن

درخواست عجیب مربی وست برومویچ از بیلسا: تعویض کاپشن!

پایگاه خبری فوتبالی - همه عادت داریم که در پایان بازیهای فوتبال بازیکنان را ببینیم که پیراهنشان را با بازیکنان تیم رقیب معاوضه می کنند اما سامی لی درخواست متفاوت و عجیبی از مارسلو بیلسا داشت.

به گزارش فوتبالی، کمک مربی وست برومویچ در حالی که صعود تیمش قطعی شده بود شکست تیمش مقابل لیدز با نتیجه سه بر یک را تماشا کرد. در حقیقت اعضای وست بروم پیش از بازی می دانستند که تیمشان فصل بعد در لیگ انگلیس حضور نخواهد داشت.

لی و رئیس همیشگی اش سم آلردایس اعلام کردند که پس از ناکامی در بقا در لیگ برتر از وست برومویچ جدا خواهند شد اما با وجود دوره ای ناکام و کوتاه، به نظر می رسد که سامی لی 62 ساله می خواست که یک یادگاری ویژه را پیش از پایان کارش با خود به خانه ببرد.

در پایان بازی سامی لی به سمت مارسلو بیلسا مربی محبوب آرژانتینی رفت و با او دست داد و از او خواست تا کاپشن هایشان را عوض کنند. بیلسا کمی متعجب شده بود اما با این وجود وقتی درخواست کمک مربی وست برومویچ را فهمید، با لبخند آن را پذیرفت.  لیدز با هدایت بیلسا در بازگشت به لیگ انگلیس نمایش خوبی داشته است و در مقابل هوادارانش که پس از مدتها به استادیوم برگشتند در مقابل وست برومویچ چهارمین برد متوالی خود را کسب کرد.

4125

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار