menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 یوونتوس و میلان راهی لیگ قهرمانان شدند، شاگردان گتوزو راهی لیگ اروپا

یوونتوس و میلان راهی لیگ قهرمانان شدند، شاگردان گتوزو راهی لیگ اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - آخرین هفته از رقابت های سری آ ایتالیا هم برگزار شد و با توجه به قطعی بودن قهرمانی اینتر و همچنین اینکه آتالانتا سهمیه لیگ قهرمانان اروپای خود را قطعی کرده بود، رقابت میان سه تیم یوونتوس، میلان و ناپولی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بود که در نهایت با توجه به نتایجی که به دست آمد، یوونتوس و میلان راهی لیگ قهرمانان اروپا شدند و ناپولی پنجم شده و راهی لیگ اروپا شد.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس در بازی خود مقابل بولونیا کاملا مسلط بر بازی بوده و با نتیجه مقتدرانه 4 بر 1 این تیم را شکست داد. کریستیانو رونالدو در این بازی حاضر نبود و یووه بدون حضور رونالدو بازی خود را برد و در سری آ چهارم شد و بدین ترتیب راهی لیگ قهرمانان اروپا شد.

در بازی دیگر، میلان هم که به دنبال کسب سهمیه بود، با نتیجه دو بر صفر آتالانتا را شکست داد و نایب قهرمان سری آ شد و بدین ترتیب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را هم کسب کرد. اکنون پس از سال ها دوباره شاهد حضور میلان در چمپیونزلیگ خواهیم بود.

ناپولی که در نیمه دوم با یک گل از ورونا پیش افتاده بود، در نهایت گل تساوی را دریافت کرد تا نتواند بازی خود را ببرد و پنجم شود و بدین ترتیب شاگردان گتوزو راهی لیگ اروپا شدند.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار