menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 گام بلند چلسی به سمت کسب سهمیه با گرفتن انتقام فینال جام حذفی

گام بلند چلسی به سمت کسب سهمیه با گرفتن انتقام فینال جام حذفی

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس، چلسی موفق شد در ورزشگاه خانگی خود یعنی استمفورد بریج با نتیجه دو بر یک لسترسیتی را شکست داده و هر سه امتیاز بازی را از آن خود کند. چلسی که چند روز پیش در فینال جام حذفی انگلیس مقابل لسترسیتی شکست خورده بود و جام قهرمانی را از دست داده بود، اکنون با پیروزی مقابل لستر به رده سوم و بالاتر از لسترسیتی رفت و گام بلند و محکمی برای کسب سهمیه برداشت تا بدین ترتیب انتقام فینال جام حذفی را هم به نوعی گرفته باشد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی آنتونیو رودیگر و جورجینیو برای چلسی گلزنی کردند و تک گل لسترسیتی را هم کلچی ایهیناچو به ثمر رساند تا بازی در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان توماس توخل خاتمه یابد. چلسی اکنون در رده سوم قرار دارد و یک امتیاز بیشتر از لسترسیتی دارد و بدین ترتیب به احتمال بسیار زیاد سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب خواهد کرد و لسترسیتی باید مراقب باشد چرا که لیورپول بسیار به این تیم نزدیک است و این احتمال بسیار قوت گرفته که لیورپول جای لستر را در رده چهارم بگیرد و بدین ترتیب لسترسیتی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد و این لیورپول باشد که راهی سی ال شود.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار