menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 تصویر VAR از گل چلسی که آفساید گرفته شد

تصویر VAR از گل چلسی که آفساید گرفته شد

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی و لسترسیتی در فینال جام حذفی انگلیس به مصاف هم رفتند و در نهایت این لسترسیتی بود که توانست با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیده و جام را بالای سر ببرد و قهرمان این رقابت ها شود. اما در این بازی یک اتفاق جالب افتاد و آن هم گل زدن چلسی در دقایق پایانی و رد شدن آن توسط VAR پس از شادی پس از گل بازیکنان چلسی بود.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان چلسی در دقایق پایانی فینال جام حذفی انگلیس به گل رسیدند و پس از اینکه شادی پس از گل خود را انجام دادند، این گل توسط VAR چک شد و در نهایت اعلام آفساید شد و پیش از به ثمر رسیدن گل چلسی، روی پاسی که داده شده بود، بازیکن چلسی در آفساید بوده است و با ارائه این تصویر، گل چلسی که توسط چیلول زده شده بود، مردود اعلام شده و بازی با همان نتیجه 1 بر 0 ادامه یافت.

توماس توخل و بازیکنان چلسی روی این صحنه معترض بودند و معتقد بودند که آفسایدی در کار نبوده است اما داور بر طبق تصویر VAR تصمیم گرفت و در واقع تصمیم داور ویدیویی را تایید کرد و گل چلسی رد شد تا بدین ترتیب لسترسیتی بتواند قهرمان شود.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار