menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 انتقاد مهاجم اسبق یوونتوس از عملکرد رونالدو و موراتا

انتقاد مهاجم اسبق یوونتوس از عملکرد رونالدو و موراتا

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس در بازی مقابل میلان در لیگ ایتالیا با نمایشی ضعیف شکست خورد و حالا خطر از دست دادن سهمیه چمپیونزلیگ را حس می کند. در روزهای اخیر انتقادها از تیم پیرلو شدت گرفته است و این بار نوبت ترزگه است که صدایش را بالا ببرد. بازیکن اسبق یوونتوس به کریستیانو رونالدو و آلوارو موراتا دو مهاجم تورینی انتقاد کرد و گفت که عادی نیست که در جریان بازی به ندرت لمس توپ داشته اند.

به گزارش فوتبالی، ترزگه در گفتگویی با هواداران در شبکه اجتماعی توییچ گفت:" شکست بزرگی بود. میلان لایق پیروزی بود. کاملا مشخص بود که یوونتوس آن طور که باید، آماده بازی نشده بود. رهبران تیم  باید گامی به جلو بردارند و به تیم آرامش بدهند. به نظرم  آندره آ پیرلو باید هر چه زودتر راهکاری پیدا کند. زمان برای فکر کردن وجود ندارد، فقط باید برنده شوند. عادی نیست که رونالدو و موراتا هر 25 دقیقه یک لمس توپ داشته باشند. این عادی نیست اما بارها این اتفاق رخ می دهد. بسیاری از بازیکنان درون زمین گیج هستند و ایده ای در مورد نحوه حمله یا دفاع ندارند."

اگر یوونتوس نتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را بگیرد از نظر مالی دچار مشکل می شود و فروش برخی ستارگانش نظیر رونالدو کاملا ضروری خواهد بود.

4125

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار