menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 خبر مهم برای هواداران فوتبال در بازی‌های کامپیوتری  دیگر PES وجود ندارد

خبر مهم برای هواداران فوتبال در بازی‌های کامپیوتری: دیگر PES وجود ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی – هواداران بازی  PES دیگر با یک بازی با این نام مواجه نخواهند شد زیرا قرار است نام این بازی کاملا تغییر کند.

به گزارش فوتبالی، دو کمپانی الکترونیک آرتز و کونامی از مشهورترین کمپانی‌های بازیسازی در دنیا هستند که هر سال نسخه‌های جدید بازی‌های فیفا و PES را روانه بازار می‌کنند. بازی‌های هر ۲ کمپانی هم هواداران خاص خود را دارد. حالا خبر رسیده نام یکی از این ۲ بازی قرار است تغییر کند.

سال گذشته کمپانی کونامی بازی Pro Evolution Soccer که بین هواداران با نام PES شناخته می‌شود را با نام Pro Evolution Soccer وارد بازار کرد و حالا خبر رسیده قرار است این بازی به طور کل با نام دیگری وارد بازار شود. این مسئله یعنی هواداران این بازی از سال آینده به جای جست و جو برای بازی PES باید دنبال نسخه جدید بازی E FOOTBALL باشند.



هر سال نسخه‌های جدید این ۲ بازی در ماه‌های مهر تا آبان وارد بازی می‌شود و احتمالا امسال نسخه جدید PES با نام eFootball PES ۲۰۲۲ وارد بازار می‌شود. تغییر نام و لوگوی این بازی هم رسما از نسخه سال ۲۰۲۲ انجام می‌شود. نسخه‌ای که پیشتر شرکت کونامی اعلام کرده با موتور گرافیکی متفاوتی ساخته می‌شود و هواداران را شگفت زده خواهد کرد.

1101

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار