menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 صحنه کمدی  وقتی بازیکن رومانیایی دنبال اتوبوس تیمش دوید

صحنه کمدی: وقتی بازیکن رومانیایی دنبال اتوبوس تیمش دوید!

پایگاه خبری فوتبالی - اوویدیو هوبان ستاره تیم کلوژ رومانی به شکل مضحکی مجبور شد که در خیابان دنبال اتوبوس تیمش بدود چرا که اتوبوس او را جا گذاشته بود!

به گزارش فوتبالی، بازیکن 38 ساله اهل رومانی در حالی توسط دوربین ها شکار شد که دست هایش را مدام تکان می داد و دنبال هم تیمی هایش می دوید تا از انها بخواهد که توقف کنند و او را سوار کنند.

این بازیکن در حالی که لباس ورزشی به تن کرده بود، سعی می کرد که به اتوبوس برسد و سوار شود اما وقتی فهمید که موفق نمی شود، تلفنش را برداشت تا به هم تیمی هایش زنگ بزند و از آنها بخواهد تا به راننده بگویند که توقف کند. در نهایت یک خودروی عبوری به کمکش آمد و او سوار یک خودروی رنو شد تا خودش را به اتوبوس برساند. کاربر بامزه توییتری برای این که با این کلیپ شوخی کند در توضیحش نوشته است:" خطر لو رفتن: او نتوانست به اتوبوس برسد!"

این اتفاق پس از بازی کلوژ در خانه آکادمیکا کلینسنی در پلی آف لیگ رومانی رخ داد. ورزشگاه کلینسنی 450 کیلومتر تا کلوژ فاصله دارد و اگر هوبان جا می ماند باید مسیر شش ساعت و نیمه با خودرو را تنهایی طی می کرد!

کلوژ در این بازی با گل کاتالین ایتو در شروع بازی برنده شد که هوبان در دوازده دقیقه پایانی به جای چیپسیو وارد زمین شد اما در هر صورت بزرگترین حرکتش در خارج از زمین بود که مجبور شد دنبال اتوبوس بدود!

4125

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار