menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 واکنش سولسشر به صعود به فینال لیگ اروپا

واکنش سولسشر به صعود به فینال لیگ اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونار سولسشر سرمربی نروژی منچستریونایتد اعتراف کرد که آن‌ها فقط به خاطر یک نیمه بسیار فوق‌العاده به فینال راه یافتند. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته (پنج شنبه) در دور برگشت لیگ اروپا، آ اس رم موفق شد در ورزشگاه خانگی خود مقابل منچستریونایتد به پیروزی 3-2 دست پیدا کند، اما شیاطین سرخ به دلیل برد 6-2 در دیدار رفت، جواز حضور در فینال لیگ اروپا را کسب کردند.

به نقل از فوتبال ایتالیا، اوله گونار سولسشر به BT Sport گفت: "این که در فینال حضور داریم، خیلی خوب است. احساس خوبی در این باره داریم. ما یک نیمه بسیار بسیار خوب در الدترافورد بازی کردیم و همین ما را به فینال برد. از این که شکست خوردیم ناراحتم، مخصوصا با روشی که در نیمه دوم بازی کردیم. نتیجه بازی می‌توانست 8-6 به نفع رم شود. بازی عجیبی بود. ما پشت سر هم به آن‌ها توپ می‌دادیم، اما خوش‌بختانه یکی از بهترین دروازه‌بان‌های دنیا را در تیم داریم. مهم این است که ما در فینال حضور داریم و من بی صبرانه منتظر روز بیست و ششم ماه می هستم."

در دیگر دیدار این مرحله نیز ویارئال موفق شد با برتری دو بر یک، در دو دیدار رفت و برگشت مقابل آرسنال، حریف منچستریونایتد در فینال شود.

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار