menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 تشابه جالب یکی از بازیکنان فوتسال بارسلونا با بریتویت  عکس

تشابه جالب یکی از بازیکنان فوتسال بارسلونا با بریتویت (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - تیم فوتسال بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان اروپا در این رشته، با نتیجه 4 بر 3 مقابل تیم فوتبال اسپورتینگ پرتغال از شهر لیسبون، شکست خورد و نتوانست مقام قهرمانی را به دست بیاورد و بدین ترتیب، اسپورتینگ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در رشته فوتسال شد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی بارسلونا ابتدا با نتیجه دو بر صفر پیش افتاده بود اما ناگهان 4 گل دریافت کرد و به اصطلاح، کامبک خورد تا عقب افتاده باشد. بارسلونا پس از این قضیه یکی از گل های خورده را جبران کرد و بازی 4 بر 3 شد اما در نهایت آبی و اناری پوشان با همین نتیجه شکست خوردند و جام را از دست دادند.

یک نکته جالب که در این بازی وجود داشت، تشابه جالب یکی از بازیکنان تیم فوتسال بارسلونا، با مارتین بریتویت، مهاجم شماره 9 تیم فوتبال بارسلونا است. در واقع این بازیکن از نظر ظاهر و تا حدودی مدل مو ها، شباهت هایی به مارتین بریتویت دارد و به همین جهت مورد توجه قرار گرفته است.

بریتویت مهاجمی است که در بارسلونا به خاطر مسائل مختلف دستمایه شوخی و طنز شبکه های اجتماعی و رسانه ها می‌شود و باید دید که تا چه زمانی او در بارسلونا خواهد ماند.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار