menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 عکس؛ نوشتن نام مادر بازیکنان والنسیا روی پیراهن این تیم

عکس؛ نوشتن نام مادر بازیکنان والنسیا روی پیراهن این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - امروز در اسپانیا، روز مادر است. در واقع در تقویم رسمی کشور اسپانیا، اولین یکشنبه ماه می میلادی روز مادر نام گذاری شده است و امروز اولین یکشنبه‌ی ماه می است و به همین مناسبت، نام مادر بازیکنان والنسیا روی پیراهن این تیم درج شده است.

به گزارش فوتبالی، والنسیا و بارسلونا در این هفته از رقابت های لالیگا به مصاف هم می‌روند و این بازی با روز مادر در اسپانیا همزمان و مصادف شده است و به همین مناسبت، باشگاه والنسیا تمهیداتی را اندیشیده است که نام مادر بازیکنان والنسیا روی پیراهن های این تیم درج شود تا به نوعی یاد مادر را گرامی داشته و از آن ها تجلیل به عمل بیاید.

بازیکنان اسپانیایی مختلفی این روز را به طرق مختلف به مادران خود تبریک گفته اند و برخی از آنها در شبکه های اجتماعی این کار را انجام داده اند که مورد توجه قرار گرفته است اما اینکه نام مادران بازیکنان روی پیراهنشان درج شود، حرکت ویژه و خاصی بود که باشگاه والنسیا آن را انجام داد و مورد توجه شبکه های اجتماعی هم قرار گرفت.

باید دید که شرایط این بازی به چه ترتیب پیش می‌رود.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار