menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 نیمار برای شکست دادن منچسترسیتی حاضر است بمیرد

نیمار برای شکست دادن منچسترسیتی حاضر است بمیرد!

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار جونیور ستاره برزیلی پاری سن ژرمن معتقد است که آن‌ها توانایی لازم برای برگرداندن نتیجه بازی به نفع خود و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا را دارند. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه هفته گذشته از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم پاری سن ژرمن و منچسترسیتی در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف هم رفتند که در پایان، شاگردان پپ گواردیولا با نتیجه 1-2 به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کردند. کوین دی بروین و ریاض محرز برای سیتیزن‌ها و مارکینیوش برای پاریسی‌ها گلزنی کردند. دیدار برگشت این دو تیم سه شنبه شب (چهاردهم اردیبهشت ماه) در ورزشگاه اتحاد برگزار خواهد شد. 

نیمار در گفت و گویی با وب‌سایت رسمی باشگاه پاری سن ژرمن درباره بازی گفت: "الان باید استراحت کنیم و سپس روی لیگ قهرمانان تمرکز کنیم. ما دیدار سختی مقابل سیتی در دور رفت داشتیم، اما باید به شکست دادن آن‌ها ایمان داشته باشیم. نباید کاری به آمار و ارقام و شانس پیروزی‌مان در رسانه‌ها کاری داشته باشیم. فکر می‌کنم که هر طرفدار پاری سن ژرمنی باید به ما ایمان داشته باشد. من در خط مقدم قرار می‌گیرم و اولین جنگجو این تیم برای این دیدار خواهم بود. من با تمام توان خود وارد میدان خواهم شد و هر کاری برای پیروزی، انجام می‌دهم حتی اگر قرار باشد روی زمین فوتبال بمیرم."

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار