menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 عکس؛ آتش بازی هواداران پاریسن ژرمن در مسیر اتوبوس تیم‌ها

عکس؛ آتش بازی هواداران پاریسن ژرمن در مسیر اتوبوس تیم‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - امشب یکی از حساس ترین دیدار ها در کل این فصل از فوتبال اروپا برگزار می‌شود. جدال پاریسن ژرمن و منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا که جدال میان دو تیم بزرگ نفتی در فوتبال اروپاست. این باشگاه ها با ثروت انبوهی که از طریق مالکان عرب و پول های نفتی به دست آورده اند، توانسته اند قدرت زیادی برای خرید بازیکن داشته باشند و با جذب ستارگان مطرح، اکنون در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با هم رو در رو شده اند.

به گزارش فوتبالی، این بازی در شهر پاریس و به میزبانی باشگاه پاریسن ژرمن برگزار می‌شود و هواداران پی اس جی پیش از ورود اتوبوس تیم ها و حرکت آن ها به سمت ورزشگاه پارک دو پرنس، در اطراف مسیر تجمع کرده و آتش بازی به راه انداخته اند تا بدین ترتیب به تیمشان روحیه داده باشند  شلوغ کاری کرده باشند. آن ها جوی آتشین را بیرون از ورزشگاه راه انداخته اند و می‌خواهند که تیمشان به مرحله بعدی صعود کند.

به خاطر همه گیری بیماری کرونا و وجود پروتکل های بهداشتی، این دیدار هم مثل تمامی دیدار های دیگر لیگ قهرمانان اروپا به تماشاگر برگزار می‌شود و به همین علت، تماشاگران بیرون از ورزشگاه تجمع کرده اند.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار