menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 عکس؛ سوژه شدن پرش بلند مدافع بارسلونا؛ به سبک رونالدو

عکس؛ سوژه شدن پرش بلند مدافع بارسلونا؛ به سبک رونالدو!

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا، در بازی این تیم مقابل ختافه در لالیگا که با پیروزی 5 بر 2 آبی و اناری پوشان همراه بود، روی یک صحنه پرش بلندی انجام داد که این صحنه تبدیل به یک سوژه برای کاربران شبکه های اجتماعی شده است و او را به شکل طنز با کریستیانو رونالدو و پرش های بلند و معروفش مقایسه می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، رونالد آرائوخو در دقایق آخر بازی روی یک صحنه کرنر جلو آمده و یک پرش بلند انجام داد و توانست دروازه ختافه را باز کند و گل چهارم را برای بارسلونا به ثمر برساند. هواداران بارسلونا در شبکه های اجتماعی این پرش را با پرش های بلند کریستیانو رونالدو مقایسه کرده اند و به شوخی گفته اند که در این لحظه آرائوخو مانند رونالدو عمل کرده است و پرش بلندی انجام داده و در واقع از کار های فرازمینی انجام داده است.

رونالدو همواره به پرش های بلند خود مشهور بوده است و او گل های زیادی بدین شکل زده است و اکنون که رونالد آرائوخو هم به همین شکل گلزنی کرده، باعث شده تا مورد توجه هواداران بارسلونا قرار بگیرد.

باید دید که شرایط برای آرائوخو چگونه پیش خواهد رفت و در بازی های ادامه فصل باز هم در ترکیب بارسا خواهد بود یا خیر.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار