menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 زلاتان با میلان تمدید کرد؛ تا کی می‌خواهد ادامه دهد

زلاتان با میلان تمدید کرد؛ تا کی می‌خواهد ادامه دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که زلاتان ابراهیموویچ همچنان قصد دارد به فوتبال خود ادامه دهد. او که 39 ساله است و چند وقت دیگر 40 ساله می‌شود، اکنون قرارداد خود را با میلان تمدید کرده است و این قرارداد تا سال 2022 معتبر خواهد بود. بدین ترتیب زلاتان ابراهیموویچ در 40 سالگی هم همچنان در سطح اول فوتبال ایتالیا توپ خواهد زد و در لیگ قهرمانان اروپا هم حاضر خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، زلاتان پس از مقطعی که به لیگ آمریکا رفت، مجددا به اروپا برگشت و میلان را انتخاب کرد و اکنون دومین تمدید قرارداد خود را با این باشگاه انجام داده است و قرار است تا سال 2022 در باشگاه بماند.

زلاتان به تازگی به تیم ملی سوئد هم بازگشته است و به نظر می‌رسد که همچنان رویاپردازی هایی در تیم ملی کشورش دارد و نمی‌خواهد از دنیای فوتبال کناره گیری کند. زلاتان از نظر فیزیکی به شدت روی فرم است و بدنی آماده دارد و همین مسئله به او کمک می‌کند که در آستانه 40 سالگی همچنان روی فرم باشد و بازیکنی درجه 1 باشد و برای میلان گلزنی کند.

باید دید که سرنوشت این مهاجم سوئدی چگونه خواهد بود اما چیزی که واضح است این است که او همچنان قصد کناره گیری ندارد.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار