menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 خوشحالی جالب گرت بیل؛ حس آزادی پس از رفتن مورینیو

خوشحالی جالب گرت بیل؛ حس آزادی پس از رفتن مورینیو؟

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو به تازگی از باشگاه تاتنهام اخراج شده است و دیگر سرمربی این تیم نیست. مورینیو پس از نتایج ضعیفی که در این باشگاه گرفت از سوی مدیریت کنار گذاشته شد و اکنون باید دید که چه گزینه‌هایی پیش روی مورینیو و همچنین پیش روی تاتنهام خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، گرت بیل بازیکنی بود که در تابستان گذشته به طور قرضی رئال مادرید را ترک کرد و راهی تاتنهام شد. در واقع ژوزه مورینیو می‌خواست او را در تاتنهام احیا کند و در همان اوایل کار به او اعتقاد داشت اما به مرور و با گذر زمان، دیگر گرت بیل تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین شد و مورینیو کمتر به او بازی می‌داد به طوری که اختلافاتی هم میان این دو شکل گرفت.

در اولین بازی پس از اخراج ژوزه مورینیو، تاتنهام موفق شد با نتیجه 2 بر 1 ساوتهمپتن را شکست دهد و گرت بیل در این بازی برای تاتنهامی ها گلزنی کرد. بیل پس از این گل خوشحالی جالبی را از خود نشان داد و به نظر می‌رسید که او حس آزادی را به دست آورده است!

باید دید که ادامه روند گرت بیل در تاتنهام چگونه خواهد بود و او در تابستان آینده به رئال مادرید باز میگردد یا اتفاقات دیگری در این زمینه رخ خواهد داد.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار