menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 کار عجیب هافبک اتلتیکو  بازیکنی که 24 ساعت روزه می گیرد

کار عجیب هافبک اتلتیکو: بازیکنی که 24 ساعت روزه می گیرد!

پایگاه خبری فوتبالی - مارکوس یورنته شرایط خیلی خوبی دارد. یکشنبه گذشته او یکی از گلزنان اتلتیکو در پیروزی قاطعانه مقابل ایبار بود و خوش درخشید.

به گزارش فوتبالی، شرایط بدنی مارکوس یورنته بسیار خوب است و به نظر می رسد که رژیم بدنی وی یکی از دلایل آمادگی اوست. در حقیقت او به سراغ رژیم روزه داری رفته است به این شکل که در مدتی بین 12 تا 16 ساعت چیزی نمی خورد و بعد از آن روزه خود را باز می کند و این روند را هر روز ادامه می دهد. 

اما مارکوس یورنته اخیرا با پیامی در اینستاگرام هوادارانش را شگفت زده کرده است چرا که او اعلام کرده است که 24 ساعت است که چیزی نخورده است و برای باز کردن روزه خود سه ظرف در مقابلش قرار گرفته است که می خواهد آن ها را بخورد : یک ظرف مملو از میوه و دو ظرف دیگر مملو از پاستا. گفتنی است که مارکوس گیاهخوار است و به همین خاطر گوشت هم نمی خورد. 

مارکوس در گفتگویی گفته بود که رژیم روزه داری باعث می شود تا انرژی خیلی خوبی داشته باشد. او نیازی به صبحانه خوردن برای تمرین کردن ندارد و فقط زمانی چیزی می خورد که احساس گرسنگی داشته باشد و تا زمانی که حس کند بدنش آماده است نیازی به غذا خوردن نمی بیند. 

4125

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار