menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 از عجایب بوندسلیگا؛ سقوط یکی از مطرح ترین تیم‌های آلمانی

از عجایب بوندسلیگا؛ سقوط یکی از مطرح ترین تیم‌های آلمانی!

پایگاه خبری فوتبالی - در لیگ برتر آلمان، موسوم به بوندسلیگا، معمولا عادت کرده‌ایم که هر ساله بایرن مونیخ قهرمان شود و یکه تاز این رقابت ها باشد و بدون رقیب خاصی به کار خود ادامه داده و به راحتی جام را از آن خود کند. در این فصل هم بایرن مونیخ مطابق معمول صدرنشین است و لایپزیگ تیمی است که نزدیک به آن حرکت می‌کند. اما اتفاق عجیبی که رخ داده مربوط به بالای جدول نیست بلکه مربوط به پایین جدول لیگ آلمان و تیم هایی است که به دسته پایین تر یعنی بوندسلیگای 2 سقوط می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه فوتبال شالکه که یکی از نام آشنا ترین تیم ها در فوتبال آلمان است با قرارداشتن در پایین ترین رده‌ی لیگ آلمان و شکست در این هفته از رقابت ها مقابل آرمنیا بیفیلد، به دسته‌ی پایین تر سقوط کرد و سقوط این تیم به بوندسلیگای 2 قطعی شد.

شالکه از آن تیم هایی بود که در سال های پیش در جمع 4 تیم برتر بوندسلیگا قرار داشت و حتی در لیگ قهرمانان اروپا هم یک بار توانست رئال مادرید را در سانتیاگو برنابئو با نتیجه 4 بر 3 شکست دهد و بازیکنان مطرحی را در اختیار داشت اما در حال حاضر اوضاع برای این باشگاه بسیار به هم ریخته است و این تیم به دسته پایین تر سقوط کرد.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار