menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 شرط ویژه لاپورتا برای پیوستن به سوپرلیگ؛ بارسلونا کنار می‌رود

شرط ویژه لاپورتا برای پیوستن به سوپرلیگ؛ بارسلونا کنار می‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا اعلام کرده است که تنها در صورتی به سوپرلیگ ملحق خواهد شد که اعضای باشگاه بارسلونا و انجمن های مدیریتی این باشگاه با این قضیه موافقت کنند. در واقع لاپورتا نمی‌‌خواهد در این قضیه خودسرانه عمل کند و می‌خواهد نظر سایر اعضای باشگاه بارسلونا را هم داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، سوپرلیگ اروپا بحث داغ رسانه ها در این روز هاست و باید دید که در نهایت چه اتفاقاتی پیرامون آن رخ خواهد داد اما به نظر می‌رسد که پس از حرف های دیروز رئیس یوفا و همچنین فلورنتینو پرز، اتفاقات جدیدی در حال رخ دادن است. پرز گفته بود که لاپورتا مجبور نبوده پیوستن به سوپرلیگ را قبول کند و او با توجه به وضع بد باشگاه بارسلونا سریعا این طرح را قبول کرده است. پرز همچنین گفت که برایش فرقی نمی کند که رئیس چه کسی باشد و اگر دیگران بخواهند که لاپورتا رئیس سوپرلیگ باشد، او کنار خواهد کشید.

اکنون خوان لاپورتا شرط ویژه ای برای پیوستن به سوپرلیگ اروپا گذاشته است و آن هم موافقت اعضای باشگاه بارسلونا و انجمن های وابسته به این باشگاه است که در مدیریت این باشگاه و سهام های بارسا نقش دارند.

باید دید که در نهایت چه اتفاقی برای بارسا رخ خواهد داد و این تیم کنار می‌رود یا خیر.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار