menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 انتقاد هواداران بارسلونا از مدیران تیمشان  باشگاه ما اسباب بازی شما نیست

انتقاد هواداران بارسلونا از مدیران تیمشان: باشگاه ما اسباب بازی شما نیست

پایگاه خبری فوتبالی - اعتراض ها و انتقادهای برخی هواداران به باشگاه های موسس لیگ اروپا ادامه دارد. مشابه اتفاقی که دیروز در آنفیلد رخ داد، امروز نیز گروهی از هواداران بارسلونا در اطراف نیوکمپ، پارچه نوشته هایی در اعتراض به حضور تیم کاتالان در این پروژه منتشر کردند.

به گزارش فوتبالی، در یکی از تصاویر منتشر شده پیامی با این مضمون دیده می شود:" باشگاه فوتبال بارسلونا زندگی ماست، اسباب بازی شما نیست. نه به سوپرلیگ."

نه تنها خاویر تباس ، رئیس لالیگا بلکه برخی باشگاه ها و هواداران نیز علیه تاسیس سوپرلیگ اروپا موضع گرفته اند. سویا روز گذشته با شرکت در این تورنمنت مخالفت کرد و گفت که این مسابقات بر خلاف هویت این باشگاه است. پلگرینی سرمربی سویا گفت که این تورنمنت، فوتبال داخلی را تخریب خواهد کرد، کانون های هواداری اتلتیکو از هر طرحی که بدون نظرسنجی از هواداران تصویب شود، انتقاد کردند و سوسیه داد نیز اعلام کرد که از تصمیم های یوفا، فدراسیون فوتبال اسپانیا و لالیگا حمایت می کند.

این در حالیست که گری لینه کر اسطوره فوتبال انگلیس که بین سالهای 1986 تا 1989 در بارسلونا بازی کرده بود، گفت:" به پیش بارسلونا. تو خیلی بیشتر از این هستی. تو این گونه نیستی، تو "فراتر از یک باشگاه" هستی. این را نشان بده."

4125

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار