menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 پیولی  حالا فرصت خوبی برای صحبت درباره سوپرلیگ نیست

پیولی: حالا فرصت خوبی برای صحبت درباره سوپرلیگ نیست

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی میلان از صحبت درباره سوپرلیگ خودداری کرد.

به گزارش فوتبالی، پیولی پیش از دیدار مقابل ساسولو به خبرنگاران گفته: به توصیه‌های باشگاه مبنی بر تمرکز روی اهداف و شغلم گوش می‌کنم. ارزیابی خواهین کرد که چه اتفاقی در آینده پیش خواهد آمد. حالا فرصت مناسبی برای صحبت درباره سوپرلیگ نیست. میلان هرگز در چند سال اخیر بین ۴ تیم اول حضور نداشته. تمرکز ما روی این مسئله است. این یک هدف مهم برای است که رشدمان را ثابت می‌کند. ما یک هدف داریم. یک هدف مهم. روی آن تمرکز کرده‌ایم و باید در آینده ببینیم چه پیش می‌آید. تکرار می‌کنم زمان خوبی برای صحبت درباره سوپرلیگ نیست.

میلان در ۲ ماه اخیر تنهای یک بازی خانگی مقابل جنوا را برنده شده و فردا فرصت دارد مقابل ساسولو دومین برد خانگی‌اش را جشن بگیرد. پیولی در این رابطه افزود: حریفی کاملا متفاوت نسبت به جنوا داریم. ساسولو به خوبی برای این بازی‌ها آماده شده و ما باید برای این امتحان آمادگی داشته باشیم. چند مشکل داریم. ایبرا، تئو، چالهان اوغلو و بن‌ناصر در تمرینات مشکل داشتند و باید شرایط آن‌ها را فردا صبح ارزیابی کنیم. رومانیولی هم ۱۰۰ در صد آماده نیست اما به زودی آماده می‌شود. مانژوکیچ در بازی قبل عالی بود. نمی‌تواند ۹۰ دقیقه بازی کند اما روی او حساب می‌کنم. تمدید قرارداد با دوناروما؟ او آرام و متمرکز است. امکان اشتباه وجود دارد اما کارهای خوبی که امسال انجام داده را فراموش نکنید.

1101

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار