menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 تهدید یوفا به اخراج تیم‌های بزرگ از لیگ قهرمانان؛ سوپرلیگ چیست

تهدید یوفا به اخراج تیم‌های بزرگ از لیگ قهرمانان؛ سوپرلیگ چیست؟

پایگاه خبری فوتبالی - سوپرلیگ اروپا تورنومنتی است که تیم های بزرگ اروپایی در 5 لیگ معتبر در پی استارت آن هستند و می‌خواهند در این رقابت ها حضور داشته باشند. در واقع تیم هایی که به تازگی موافقت خود را برای حضور در تورنومنت سوپرلیگ اروپا و آغاز این رقابت ها اعلام کرده‌اند عبارتند از منچستریونایتد، لیورپول، منچسترسیتی، آرسنال، چلسی، تاتنهام، رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکو مادرید، اینتر، میلان و یوونتوس.

به گزارش فوتبالی، در واقع حضور در این تورنومنت نیازی به کسب سهمیه ندارد و هر ساله همین تیم ها که موافقت کرده‌اند و تیم های بزرگی هستند در این رقابت ها حاضر خواهند بود و این تورنومنت را برگزار خواهند کرد. از نظر مالی این رقابت برای باشگاه های بزرگ بسیار سود آور خواهد بود اما مشکلی که پیش آمده این است که یوفا و همچنین سازمان های برگزار کننده 5 لیگ معتبر اروپایی با برگزاری این رقابت ها یعنی سوپرلیگ اروپا مخالفند و برای جلوگیری از شکل گیری رقابت های سوپرلیگ تهدید کرده‌اند.

در واقع یوفا و همچنین سازمان های برگزار کننده‌ی 5 لیگ معتبر گفته‌اند که تیم هایی که سوپرلیگ را تشکیل دهند و به آن رقابت ها بپیوندند، از سایر رقابت ها اخراج خواهند شد. به طور مثال اگر منچسترسیتی به سوپرلیگ اروپا بپیوندند، از لیگ قهرمانان اروپا توسط یوفا کنار گذاشته می‌شود و از لیگ جزیره هم توسط اتحادیه فوتبال انگلیس کنار گذاشته خواهد شد.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار