menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس
 فاجعه در لیگ برتر درباره سید جلال حسینی  مدیرانی که فرق فوتبال با منچ را نمی‌دانند

فاجعه در لیگ برتر درباره سید جلال حسینی/ مدیرانی که فرق فوتبال با منچ را نمی‌دانند!

پایگاه خبری فوتبالی- حتی اگر بپذیریم قرارداد سید جلال حسینی با پرسپولیس دو برابر این چیزی است که اعلام شده باز هم باید با قاطعیت بگوییم نسبت به دیگران در حقوق او جفا شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، پایه قرارداد سیدجلال حسینی که ۸ قهرمانی در لیگ برتر دارد، زیر دو میلیارد تومان است و در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن می‌توان گفت دریافتی او حدود ۳ تا ۴ میلیارد تومان می‌شود اما در همین فوتبال و در همین پرسپولیس و استقلال بازیکنی که یک صدم سیدجلال توانایی فنی، تجربه و بازدهی ندارد، قرارداد ۱۳ میلیاردی بسته تا خودش و خانواده‌اش شبانه روز به سیبیل مدیران قبلی بخندند. 

ضربه سری که سیدجلال اواخر نیمه اول زد دقیقا کار یک مهاجم حرفه‌ای بود. شاید اگر سیدجلال امسال در خط حمله پرسپولیس بازی می کرد به جای ۵ گل حداقل ۱۰ گل زده بود در حالی که آمار بهترین مهاجمان پرسپولیس در طول فصل تنها دو گل است! متاسفانه مدیران باشگاه‌های ما که از مدیر بودن فقط اسمش را یدک می کشند و حتی الفبای این کار را بلد نیستند، با ستاره‌ها قراردادهای پایین می‌بندند و با به درد نخورها و معمولی‌ها قراردادهای چند میلیاردی! برای اثبات این مسئله کافی است بدانیم که ارزان ترین بازیکن استقلال مهدی قایدی است.


6641

منبع: خبرورزشی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار