menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 بایرن مونیخ به دنبال قرار دادن ستاره پنجم روی لباس

بایرن مونیخ به دنبال قرار دادن ستاره پنجم روی لباس

پایگاه خبری فوتبالی – بایرن مونیخ در آستانه کسب قهرمانی نهم متوالی‌اش در آلمان است و برای رسیدن به این امر انگیزه‌های فراوانی دارد. یکی از این انگیزه‌ها کسب ستاره پنجم روی لباسش است.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته این تیم توانست ولفسبورگ را شکست دهد و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شود. پیش از بازی، هانسی فلیک گفته بود: شنیده‌ام که می‌توانیم ستاره پنجم را روی لباس‌مان بزنیم. اتفاق خوبی خواهد بود. می‌خواهیم در آن نقش داشته باشیم.

طبق گزارش فوتی هدلاینز بوندسلیگا از فصل ۰۵-۲۰۰۴ قانون ستاره زدن را رونمایی کرد که طبق آن تیم‌هایی که در دسته اول و دوم قهرمان می‌شوند می‌توانند ستاره روی لباس خود بزنند. در ایتالیا هر ۱۰ قهرمانی ستاره دارد اما در آلمان فرمول متفاوت است. ۳ قهرمانی برای یک ستاره کافی است. با ۵ قهرمانی می‌شود ۲ ستاره بالای لوگو قرار داد و با ۱۰ قهرمانی ۳ ستاره. با ۲۰ قهرمانی می‌شود ۴ ستاره به لوگوی اضافه کرد و هنوز تیمی به  ۳۰ قهرمانی نرسیده که فکری به حال آن کنند. حالا بایرن به قهرمانی سی‌ام خود می‌رسد و فرصتی است که این قانون اصلاح شود. پیشتر اعلام شده بود چون قانون در خصوص کسب تعداد بیش از ۲۰ قهرمانی و بیش از ۴ ستاره چیزی نگفته پس بایرن هم این کار را نمی‌کند اما انگار قرار است اتفاقی جدید در این زمنیه رخ دهد.

در حال حاضر بایرن با ۲۹ قهرمانی ۴ ستاره دارد، دورتموند و مونشن گلادباخ با ۵ قهرمانی ۲ ستاره دارند، وردربرمن با ۴ قهرمانی و هامبورگ و استوتگارت هم با ۳ قهرمانی یک ستاره دارند.

1101

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار