menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 عکس؛ دعوای رونالدو با گتوزو در سال 2007 و آشتی در سال 2021

عکس؛ دعوای رونالدو با گتوزو در سال 2007 و آشتی در سال 2021

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی حال حاضر باشگاه یوونتوس در سال 2007 در منچستریونایتد توپ می‌زد. شیاطین سرخ در آن سال با میلان در لیگ قهرمانان اروپا روبرو شدند و کریستیانو رونالدو یک جدال با جنارو گتوزو که در آن زمان بازیکن میلان بود داشت.

به گزارش فوتبالی، رونالدو و گتوزو در بازی میلان و منچستریونایتد در سال 2007 با هم وارد یک چالش و درگیری شدند و یک کدورت در طول بازی میان آن‌ها شکل گرفت. اکنون با گذشت 14 سال کریستیانو رونالدو بازیکن یوونتوس است و جنارو گتوزو هم سرمربی ناپولی شده است. در بازی ناپولی و یوونتوس که شب گذشته برگزار شد و یوونتوس با نتیجه 2 بر 1 و با گلزنی کریستیانو رونالدو به پیروزی رسید، رونالدو و گتوزو خوش و بشی با هم داشتند تا مشخص شود که این دو هیچ کدورتی با هم ندارند و مشکلی میان این دو وجود ندارد.

در واقع دو قاب جالب از رونالدو و جنارو گتوزو وجود دارد، یکی در سال 2007 و هنگامی که با هم درگیر شدند و دیگری در سال 2021 و پس از 14 سال که آن ها با هم دست داده و خوش و بش می‌کنند. این دو قاب به خوبی می‌توانند گذر زمان را به نمایش بگذارند.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار