menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 عکس؛ سلفی واران با بازی رئال مادرید و لیورپول در قرنطینه

عکس؛ سلفی واران با بازی رئال مادرید و لیورپول در قرنطینه!

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و لیورپول در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند و رافائل واران، مدافع فرانسوی رئال مادرید، به علت ابتلا به کرونا از این بازی جا ماند و مجبور شد که راهی قرنطینه شود.

به گزارش فوتبالی، در واقع ابتلای رافائل واران به کرونا خیلی ناگهانی بود و او بازی رئال مادرید و لیورپول را تنها چند ساعت مانده به بازی از دست داد و اکنون ال کلاسیکو را هم از دست می‌دهد. این بازیکن از خانه خود و در قرنطینه مشغول تماشای بازی شده است و با تلویزیون خانه‌اش عکس سلفی گرفته و آن را به اشتراک گذاشته است تا نشان دهد که در حال تماشای بازی رئال مادرید و لیورپول است.

رئال مادرید در نیمه اول بازی مقابل لیورپول موفق شد با نتیجه 2 بر 0 و گل های وینیسیوس جونیور و مارکو آسنسیو جلو بیفتد و رافائل واران هم از منزل شاهد این اتفاق بود. ناچو فرناندز و ادر میلیتائو به جای رافائل واران و راموس درون ترکیب رئال مادرید قرار گرفتند و قلب خط دفاعی تیم سپید پوش را پر کردند و باید دید که تا چه زمانی این دو بازیکن درون خط دفاعی رئال مادرید خواهند بود و راموس و واران دقیقا از چه زمانی آماده شده و به ترکیب باز می‌گردند.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار