menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 گزینه رئال مادرید در صورت ناکامی در خرید امباپه و هالند مشخص شد

گزینه رئال مادرید در صورت ناکامی در خرید امباپه و هالند مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین مهاجم انگلیسی تاتنهام سالهاست که مورد توجه رئال مادرید قرار دارد و در تابستان آینده ممکن است که آنها مسیری مشابه همدیگر را پیدا کنند و کین راهی رئال مادرید شود. در حقیقت رئال مادرید از زمان رفتن رونالدو به دنبال تقویت ساختار هجومی است که مهاجم تاتنهام می تواند یکی از گزینه ها باشد.

به گزارش فوتبالی، هالند و امباپه گزینه های اصلی رئال مادرید هستند اما خرید آنها بسیار مشکل است چرا که دورتموند و پی اس جی اجازه رفتن آنها را نمی دهند و در این شرایط رادیو کادنا سر گزارش داده است که هری کین می تواند نگاه رئال مادرید را به خود جلب کند.

این مهاجم در هشت فصل حضور در تاتنهام 327 بازی داشته که 215 گل زده و 46 پاس گل داده است. قرارداد وی تا تابستان 2024 اعتبار دارد اما حس می کند که زمانش رسیده تا به تیم بزرگتری از تاتنهام برود. به همین خاطر برادر و وکیلش چارلی در حال مذاکره با تیم های مختلف برای این مهاجم 27 ساله است که رئال مادرید می تواند یکی از مقاصد باشد.به نظر می رسد که کین برای رئال مادرید ارزان تر از سایر گزینه ها باشد چرا که فصل ناکام تاتنهام باعث خواهد شد تا این باشگاه برای جبران ضررهای مالی مجبور به فروش برخی از ستارگانش شود.

4125

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار