menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 گواردیولا پس از پیروزی مقابل گلادباخ  امیدوارم به همین روند خود ادامه دهیم

گواردیولا پس از پیروزی مقابل گلادباخ: امیدوارم به همین روند خود ادامه دهیم

پایگاه خبری فوتبالی - سه شنبه شب منچسترسیتی موفق شد با پیروزی 2-0 در برابر گلادباخ جواز حضور به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. 

به گزارش فوتبالی، پپ گواردیولا حالا در ترکیبش مصدوم خاصی ندارد و امیدوار است که بتواند از مرحله بعد نیز عبور کند و به مرحله نیمه نهایی راه یابد. او پس از پایان بازی گفت: "نمایش خوبی در زمین داشتیم و توانستیم بازی را از همان ابتدا کنترل کنیم. در لیگ قهرمانان، شما هیچ وقت نمی‌توانید از صعود و پیروزی مطمئن باشید، اما به ثمر رساندن 2 گل کار را راحت‌تر کرد. در صحنه‌های گل همگی در پست خود، توپ را سریع به گردش در می‌آوردند. خیلی از بازیکنان همچون، فیل فودن و برناردو سیلوا کیفیت خیلی بالایی دارند و به ما کمک می‌کنند، اما امروز همگی خیلی خوب بودند و از صعود به مرحله بعد خوشنودیم. بعد از ایام فیفا دی، فرصت فکر کردن داریم. کیفیت بازیکنان در هر بازی افزایش پیدا می‌کند و امیدوارم بتوانیم به همین روند خود ادامه دهیم. همیشه می‌گویم که اگر تلاش کنید، نتیجه خوبی می‌گیرید. امروز خواستیم بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم و دیدید که چه اتفاقی افتاد."

پپ در ادامه نیز افزود: "حالا تمامی بازیکنان ما سالم هستند و به همین دلیل من 6 یا 7 بازیکن را چرخشی بازی می‌دهم. اگر می‌خواهید در چنین تورنمنت‌هایی رقابت کنید، باید سرحال باشید. هنوز زمان زیادی از فصل باقی مانده است."

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار