menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس
 عباسیان  سلیقه تارتار طوری بود که کمتر به من بازی می‌رسید  کارکردن با منصوریان لذت بخش است

عباسیان: سلیقه تارتار طوری بود که کمتر به من بازی می‌رسید/ کارکردن با منصوریان لذت بخش است

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: سلیقه مهدی تارتار هم این طور بود که به من کمتر بازی می‌رسید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، معین عباسیان در خصوص انتخاب تیم آلومینیوم اراک اظهار داشت: تصمیم گرفتم که در نیم فصل از پیکان جدا شوم. دو سه پیشنهاد داشتم که آن‌ها را بررسی و در نهایت آلومینیوم اراک را انتخاب کردم. در یک دوره در تیم نیروهای مسلح شاگرد علیرضا منصوریان بودم. بعد از آن هم در چند مقطع قرار بود به تیم او بروم اما تا امروز قسمت نشده بود. خدا را شکر امسال قسمت شد و الان در آلومینیوم اراک هستم.

هافبک سابق پیکان در مورد این که آیا مشکلی وجود داشت که از این تیم جدا شد، عنوان کرد: مشکلی نبود. فوتبال سلیقه‌ای است. سلیقه مهدی تارتار هم این طور بود که به من کمتر بازی می‌رسید. من هم بازیکنی نبودم که روی نیمکت بنشینم. دوست داشتم جایی بروم که بیشتر به من بازی برسد. ما شغلی را انتخاب کرده‌ایم که در اولین قدم باید حرفه‌ای باشیم و به سلیقه سرمربی و کادر فنی احترام بگذاریم. من هم به دور از هر حاشیه‌ای همین کار را انجام دادم و در نهایت در نیم فصل جدا شدم. برای پیکان در ادامه راه مسابقات لیگ برتر آرزوی موفقیت دارم.

وی در خصوص شرایط تیم آلومینیوم اراک اظهار داشت: شرایط تیم خوب است. روز پنجشنبه یک بازی خیلی سخت داریم. مس رفسنجان تیم خوبی است و شکل گرفته، آن‌ها شخصیت تیمی خودشان را به دست آورده‌اند و قطعا کار خیلی سختی مقابلشان داریم. هر چند که کادر فنی فرصت کمی برای انتقال تفکراتش به تیم داشته با اینحال آماده این بازی هستیم.

عباسیان درباره کار کردن با منصوریان گفت: من یک جلسه با تیم تمرین کرده‌ام اما کار کردن با منصوریان خیلی لذت بخش است. خیلی دوست داشتم شاگر منصوریان شوم و خدا را شکر قسمت شد و این اتفاق افتاد.

وی در مورد این که آیا مطالبات باقیمانده‌ای از باشگاه پیکان دارد، عنوان کرد: بخش کوچکی از مطالباتم مانده که در مورد آن صحبت کردیم و قرار شد در سال آینده پرداخت شود.


6641

منبع: فارس
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار