menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 گزارش روز؛ بزرگترین پرچم هواداری متعلق به کدام تیم است

گزارش روز؛ بزرگترین پرچم هواداری متعلق به کدام تیم است؟

پایگاه خبری فوتبالی – رکورد بزرگترین پرچم فوتبالی در دنیا در دستان هواداران ریورپلاته است با پرچمی به طول نزدیک به ۸ کیلومتر.

به گزارش فوتبالی، در انگلیس پرچم‌ها زمانی به اهتراز در می‌آیند که بازی در جریان نیست. در لهستان تماشاگران از پرچم‌هایی که روی‌ آن‌ها را بپوشاند و مشخص نباشد چه کاری انجام می‌دهند منع شده‌اند. با این وجود اما در تمام دنیا بین هواداران مختلف بر سر بزرگترین پرجم‌ها و طرح‌های موزاییکی رقابت وجود دارد.

باشگاه بارسلونا در سال ۲۰۰۴ پرچمی به ابعاد ۱۱۳ در ۱۱۶ متر تهیه کرد که قسمتی از آن داخل زمین قرار گرفت و تمام آن روی سکوها جا نشد. این پرچم توسط هواداران تهیه نشده بود.

در سال ۲۰۰۳ هواداران بشیکتاش پرچم بزرگی به اندازه ۲ کیلومتر در خیابان ها استانبول در دست گرفتند اما این پرچم طولانی‌ترین پرچم دنیا نشد. طرفداران روزاریو سنترال تصمیم گرفتند رکورد ترک‌ها را بشکنند و پرچمی به طول ۴.۲ کیلومتر تهیه کردند.

در نهایت اما باید بدانید طولانی‌ترین و بزرگترین پرچم دنیا را نه ترک‌ها ساخته‌اند و نه طرفداران روزاریو. طولانی‌ترین و بزرگترین پرچم دنیا متعلق به هواداران ریورپلاته است. پرچم تهیه شده توسط ریورپلاته‌ای ۷.۸ کیلومتر طول داشت و توسط ۱۵ هزار نفر در تاریخ ۸ اکتبر سال ۲۰۱۲ بوینوس آیرس در دست گرفته شد.

1101

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار