menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 چرا گریزمان در سال 2016 پیشنهاد پی‌اس‎جی را رد کرد

چرا گریزمان در سال 2016 پیشنهاد پی‌اس‎جی را رد کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - تقریبا پنج سال از زمانی که پی اس جی برای خرید آنتوان گریزمان تلاش می کرد، گذشته است و مهاجم کنونی بارسلونا چهارشنبه باید در پارک دو پرنس به مصاف تیم فرانسوی برود. مهاجم فرانسوی در بهار 2016 با پیشنهاد اتلتیکو مواجه شد اما نه می توانست این پیشنهاد را قبول کند و نه خودش خواست که این کار را انجام بدهد.

به گزارش فوتبالی، پی اس جی پس از پیروزی چهار بر یک در دور رفت در نیوکمپ، در بازی برگشت در پارک دو پرنس میزبان بارسلونا خواهد بود و حالا اکیپ در گزارشی به یاداوری این نکته پرداخته که گریزمان در سال 2016 در یک قدمی پیوستن به تیم پاریسی بود. در آن زمان پی اس جی به دنبال مهاجمی بود که جانشین زلاتان ابراهیموویچ شود و گریزمان را یکی از گزینه ها می دانستند.

مهاجم فرانسوی در آن زمان دو سال بود که در اتلتیکو حضور داشت و در یک قدمی شکوفایی در یورو قرار داشت. پی اس جی به دنبال مهاجمی بود که کیفیت لازم را برای پر کردن جای ایبراهیموویچ داشته باشد و در کنارش در خدمت تیم باشد. گریزمان بهترین گزینه برایشان بود و به همین خاطر اولیور لتانگ مدیر ورزشی پی اس جی در نظر داشت که زوجی را با حضور آنتوان و کاوانی تشکیل بدهد. 

در آن زمان رقم فسخ قرارداد گریزمان 80 میلیون یورو بود که پی اس جی مشکلی برای پرداخت این مبلغ نداشت. اکیپ در این باره که چرا آنتوان راهی پی اس جی نشده، نوشت:" آنتوان پیشنهاد پی اس جی را رد کرد یا پیشنهاد پی اس جی کافی نبود؟ ترکیبی از هر دو."اریک اولهتس ایجنت سابق گریزمان در این باره توضیح داده است:" به هیچ وجه پی اس جی برایش یک گزینه نبود. ملاقات هایی انجام شد و این پروژه جذاب بود اما او قرار بود که پدر شود، در اسپانیا خوشحال بود و اتلتیکو باشگاه بزرگی است."

پی اس جی یک سال بعد امباپه و نیمار را به خدمت گرفت و در نهایت مسیر گریزمان طور دیگری پیش رفت تا در نهایت راهی بارسا شود.

4125

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار