menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 رینا درباره اشتباهات فاحش لاتزیو مقابل بایرن  به پای‌ خودمان شلیک کردیم

رینا درباره اشتباهات فاحش لاتزیو مقابل بایرن: به پای‌ خودمان شلیک کردیم!

پایگاه خبری فوتبالی – دروازه بان تیم لاتزیو که شب گذشته ۴ گل از بایرنی‌ها دریافت کرد از کم تجربگی هم‌تیمی‌هایش به عنوان یک عامل مهم در شکست‌شان نام برد.

به گزارش فوتبالی، رینا در مصاحبه پس از بازی خود گفت: حریف بسیار عالی پرس می‌کرد. چند اشتباه در پاس‌های‌مان و مالکیت توپ در هنگام خروج از پرس داشتیم. پنالتی روی میلینکوویچ ساویچ هم زمانی که بازی ۱-۰ بود گرفته تشد. باید همه این مسائل را پشت سر بگذاریم زیرا فرم ما در هفته‌های اخیر خوب بوده و باید به مسیر برگردیم. باشگاه ما برای سال‌ها در مرحله یک هشتم نهایی حضور نداشته و در تیم ما تنها چند بازیکن سابقه حضور در لیگ قهرمانان را داشته‌اند. زمانی که چنین اشتباهاتی مقابل بهترین تیم دنیا انجام می‌دهید کار سخت می‌شود.

دروازه‌بان تیم لاتزیو در ادامه افزود: مقابل آتالانتا توانستیم از زیر فشار پرس خارج شویم اما این بار نشد. شاید باید این بار استفاده از توپ‌های بلند را هم امتحان کنیم. زمانی که شما به خوبی در ابتدای کار بازی نمی‌کنید باید تاوان آن را بدهید. تمام گرستگی‌تان ممکن است مانند شلیک یک تیر به پاهای‌تان عمل کند و تیم ما عادت ندارد که ورق را برگرداند و با آن شدت مناسب بازی کند. شاید برای ما حضور در این مرحله بیش از حد بود.

1101

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار