پایگاه خبری فوتبالی – سوارز اعلام کرده جدایی او از بارسلونا اجتناب ناپذیر بوده اما او شایسته احترام بیشتری بوده است.
به گزارش فوتبالی، لوئیس سوارز بازیکن تیم اتلتیکو مادرید در جدیدترین گفت و گوی خود با فرانس فوتبال گفته: چیزی که من را آزار میداد زمانی بود که به من گفتند پیر هستم و دیگر نمیتوانم در سطح بالا یا یک تیم بزرگ بازی کنم. این چیزی بود که من آن را نپسندیدم. اگر در تیمی چون بارسلونا برای ۳ یا ۴ فصل کاری نکرده بودم میشد چنین مسئلهای را درک کرد اما در چنین تیمی هر سال ۲۰ گل یا بیشتر میزدم و همیشه آمار خوبی داشتم. تنها مسی بهتر از من بود. امروز قابل مشاهده است که بازی در بارسلونا آسان نیست. بازیکنان زیادی با این تیم قرارداد امضا کردهاند اما در حد انتظار ظاهر نشدهاند. من برای ۶ سال در بارسلونا بازی کردم و ضمن حفظ سطح خودم انتظارات را برآورده کردم.
سوارز در ادامه افزود: در بارسلونا شرایط متفاوت شده. باشگاه نیاز به تغییرات دارد. و من آن را قبول میکنم اما تنها چیزی من را آزار داد اتفاقی بود که رخ داد و من فکر میکنم شایسته مقداری احترام بودم. تصمیم گرفته شد که نمیشد از آن جلوگیری کرد. حس کردم دیگر روی من حساب نمیشود. بنابراین با غرورم به خودم گفتم باید نشان دهم چقدر میارزم. به همین دلیل به اتلتیکومادرید پیوستم که تیمی اهل رقابت است.
1101