menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 اعتراف مورینیو به اتخاذ تصمیمات اشتباه درباره بیل و الی

اعتراف مورینیو به اتخاذ تصمیمات اشتباه درباره بیل و الی

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو تایید کرد که این فصل تصمیمات اشتباهی درباره گرت بیل و دل الی گرفته و همچنین مدعی شد که دوست دارد تا حد ممکن بهترین بازیکنان را در اختیار داشته باشد. 

به گزارش فوتبالی، بیل و الی چندان جایی در تفکرات و برنامه‌های این فصل ژوزه مورینیو نداشتند. بازیکن تیم ملی ولز این فصل از آمادگی دور بود و بازیکن تیم ملی انگلیس نیز از فهرست بازیکنان مورد علاقه سرمربی پرتغالی خط خورده بود. او بارها در طول این مدت به انتقاد از این دو بازیکن پرداخت و همین موضوع باعث شد که تردیدهایی درباره آینده آنها به وجود بیاید اما سرمربی تاتنهام مدعی شد که قصد دارد مسائل گذشته را به فراموشی بسپارد و شرایط جدیدی را آغاز کند. مورینیو پس از شکست 0 - 3 برابر منچسترسیتی به خبرنگاران گفت: " وقتی بازیکنان خوب آماده هستند، در اوج قرار دارند و می‌توانند بازی کنند همیشه و همیشه در تیم مورد استقبال قرار می‌گیرند. ما مربیان گاهی می‌توانیم تصمیمات اشتباه بگیریم اما هیچکدام از ما دیوانه نیستیم. هیچکدام از ما وقتی بازیکنی پتانسیل و موقعیت لازم را دارد نمی‌گوییم که نمی‌خواهم این بازیکن به من و تیم کمک کند. اگر دله و گرت در شرایط خوب و آماده بازی باشند برای تیم ما پیشرفت بسیار خوبی خواهد بود. "


1811

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار