menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 کونته و رضایت از اریکسن  هیچ‌کس از تیم جدا نمی‌شود

کونته و رضایت از اریکسن: هیچ‌کس از تیم جدا نمی‌شود

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی تیم اینتر پس از برد در جام حذفی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش فوتبالی، کونته پس از پایان بازی گفته: حالا ما در نیمه نهایی هستیم. برای دومین سال پیاپی. بنابراین بازیکنان‌مان شایسته اعتبار بابت رفتار خوب از ابتدا تا انتها هستند. بازی بسیار سختی بود. میلان تیمی قدرتمند است که در صدر جدول قرار دارد و حذف آن‌ها چیزی است که باید بابت آن خوشحال باشیم. آن‌ها کیفیت بالایی داشتند اما حتی زمانی که ۱۱ به ۱۱ بودیم هم فرصت‌هایی برای تغییر نتیجه داشتیم. فکر می‌کنم تا زمانی که جلو نبودیم، نتیجه منصفانه نبود. فرصت‌های خوبی داشتیم و دروازه‌بان حریف ستاره بازی بود. باید مقابل دروازه حریف بهتر کار کنیم. در غیر این صورت در بازی‌هایی که شایسته برد هستیم نمی‌توانیم برد کسب کنیم.

کونته در ادامه افزود: حواشی درگیری زلاتان و لوکاکو؟ درباره دربی صحبت می‌‌کنیم نه قدم زدن در پارک. تنش بین ۲ تیم طبیعی است. من هم بازیکن بوده‌ام و می‌دانم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد که باعث عصبانیت می‌شود. مسئله مهم این است که از راه اصلی منحرف نشویم. خوب بود که لوکاکو متمرکز ماند. ایبرا عزم پیروزی دارد و جنگجو است و من تصور می‌کنم روملو هم در همان زمینه رشد می‌کند.  می‌‌خواهیم برد را به هواداران‌‌مان تقدیم کنیم. مخصوصا آن‌هایی که در کنار اتوبوس ما را تشویق می‌کردیم. حالا باید تمرکزمان را روی بازی شنبه مقابل بنونتو بگذاریم.

کونته درباره احتمال خروج اریکسن گفت: برای چند ماه است که می‌گویم هیچ کس به این ترکیب اضافه نمی‌شود و هیچ کس هم تیم را ترک نمی‌کند. بارها این حرف را بیان کرده‌ام و کسی ان را باور نمی‌کند. در حال کار با اریکسن در زمینه مسائل تاکتیکی هستیم. او باید آلترنانیو بروزوویچ شود زیرا شخصی مانند او در تیم نداریم. کریستین باهوش است و کیفیت بالایی دارد. خوشحالم که او گلزنی کرد. اریکسن خجالتی است و امیدوارم این گل باعث شود از پیله اش بیرون بیاید!

1101

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار