menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 نقش مهم یوونتوس در انتقال مارتینز به اینتر

نقش مهم یوونتوس در انتقال مارتینز به اینتر

پایگاه خبری فوتبالی - آدلیو مورو، استعدادیاب سابق باشگاه اینتر، مدعی شده که این تیم به لطف یوونتوس و حضور فعالش در آمریکای جنوبی توانسته در سال 2017 با لائوتارو مارتینز قرارداد امضا کند. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن آرژانتینی در تابستان 2018 و با قراردادی به ارزش 25 میلیون یورو به باشگاه اینتر پیوست. مورو در این باره به روزنامه ایتالیایی توتو اسپرت گفت: " ژانویه 2017 بود و مسابقات قهرمانی زیر 20 سال آمریکای جنوبی در آستانه آغاز شدن بود. آسیلیو با تمام استعدادیابان تماس گرفت و گفت که ارسال کسی به اکوادور خیلی دیر است اما من می‌خواهم همه تمام دیدارهای این مسابقات را پیگیری کنند. یوونتوس پیش از این رودریگو بنتانکور و روجریو را جذب کرده است، ما باید فوتبالیستی جوان پیدا کنیم که آماده هم باشد. بازیکنان جذاب بسیاری در این مسابقات حضور داشتند. لیانکو که در نهایت به تورینو پیوست و ریچارلیسون که به اورتون رفت. وقتی ما بازی آرژانتین را تماشا کردیم سریعا متوجه مهاجم قدرتمند و تکنیکی آنها به نام مارتینز شدیم. او 19 ساله بود و با ریسینگ قرارداد داشت. ما می‌دانستیم که یوونتوس و اتلتیکو مادرید هم خواهان جذب او هستند. به آسیلیو گفتم که لائوتارو جای پیشرفت زیادی دارد و ما باید سریعا او را جذب کنیم. او پس از مسابقات به آرژانتین رفت و شخصا با او ملاقات کرد و توانست با غلبه بر سایر باشگاه‌ها این بازیکن را به خدمت بگیرد. "


1811

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار