menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 عکس؛ اولین جام کریستیانو رونالدو در سال 2021

عکس؛ اولین جام کریستیانو رونالدو در سال 2021

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس موفق شد با نتیجه‌ی دو بر صفر ناپولی را شکست داده و قهرمان سوپرجام ایتالیا شود. کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی، شب خوبی را سپری کرد و گل اول تیمش را به ثمر رساند تا رکوردی تاریخی را برای خود ثبت کرده باشد. اکنون او به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال در بازی های رسمی شناخته می‌شود و اولین جام خود در سال 2021 را هم فتح کرده است.

به گزارش فوتبالی، سوپرجام ایتالیا اولین جام یوونتوس در فصل 2020/21 و اولین جامی است که کریستیانو رونالدو در سال 2021 فتح می‌کنند. انتظارات زیادی از رونالدو و یوونتوس وجود دارد که در این فصل بتوانند در لیگ قهرمانان اروپا و سری آ ایتالیا قهرمان شوند و باید دید که عملکرد آن‌ها به چه شکل خواهد بود و چه روندی را طی می‌کنند. فعلا رونالدو اولین جام خود در سال 2021 را به دست آورده است.

رونالدو سال 2021 را خوب شروع کرده است و با شکستن رکورد بیکان تبدیل به بازیکنی شده که بیشترین تعداد گل رسمی را در تاریخ فوتبال به ثمر رسانده است و اکنون اولین جام خود در سال 2021 یعنی سوپرکاپ ایتالیا را هم دشت کرد و باید دید که به جام های ارزشمند تری مثل سری آ و چمپیونزلیگ می‌رسد یا خیر.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار