menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 عکس؛ گاز گرفتن لب رونالدو در واکنش به گل دوم اینتر

عکس؛ گاز گرفتن لب رونالدو در واکنش به گل دوم اینتر

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر موفق شد در هفته‌ی هجدهم رقابت‌های سری آ با نتیجه‌ی دو بر صفر یوونتوس را شکست داده و پیروزی بزرگی در ورزشگاه سن سیرو بدست بیاورد. اینتری ها با این پیروزی صدرنشین جدول سری آ شدند، هر چند که آن‌ها یک بازی بیشتر از میلان دارند و باید دید که در ادامه‌ی مسیر چه اتفاقاتی می‌افتد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو شب بسیار بدی را مقابل اینتر تجربه کرد و بیانکونری‌ها باخت بدی در این بازی داشتند و کارشان برای رسیدن به صدر جدول بسیار سخت شد و آندره آ پیرلو باید در روند تیمش تغییر و تحولی به وجود بیاورد. کریستیانو رونالدو که یک بازی بد داشت و نتوانسته بود به تیمش در این بازی کمک کند، پس از به ثمر رسیدن گل دوم اینتر توسط نیکولو بارلا، واکنش جالبی داشت و لب پایین خودش را گاز گرفت تا نشان دهنده‌ی حسرت و حال روحی او و در واقع شوکی که در لحظه به او وارد شده است، باشد.

هدف اصلی یوونتوس در این فصل، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست اما اینکه نتوانند سری آ را ببرند یک شکست بسیار بزرگ برای آن‌ها قلمداد خواهد شد چرا که بیانکونری‌ها سالیان سال است که به لیگ ایتالیا سلطه‌ی کامل دارند.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار