menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 بوسکتس پیش از فینال سوپرکاپ  انگیزه داریم؛ می‌خواهیم جام بگیریم

بوسکتس پیش از فینال سوپرکاپ: انگیزه داریم؛ می‌خواهیم جام بگیریم!

پایگاه خبری فوتبالی – هافبک تیم بارسلونا پیش از دیدار امشب در سوپرکاپ اعلام کرد در مسیر درستی قرار دارند و می‌توانند اولین جام دوران بازی‌شان را کسب کنند.

به گزارش فوتبالی، بوسکتس پیش از دیدار مقابل بیلبائو در فینال سوپرکاپ اسپانیا به خبرنگاران گفته: در مسیر درستی قرار داریم و در دوران خوبی پای به این بازی می‌گذاریم. مجموع احساسات‌مان خوب است. برنده شدن می‌تواند پشت سر گذاشتن یک پله مهم برای ما باشد و من مطمئن هستم که تیم ما می‌تواند بهبود پیدا کند. انگیزه‌ داریم و خوشحالیم که شانس داریم اولین جام‌مان را برنده شویم. تیم‌مان هر روز بهتر از قبل بازی می‌کند و امیدوارم این پیشرفت را در زمین نشان دهیم. حضور مسی؟ او بهترین بازیکن دنیا است و اگر در زمین باشد ما انتخاب‌های بیشتری داریم. باید ببینیم بدن او چگونه خواهد بود و می‌تواند در زمین حضور یابد یا خیر. تصمیم نهایی را تیم پزشکی، سرمربی و خودش خواهند گرفت.

بوسکتس در ادامه افزود: درخشش پدری؟ کاری که او باید انجام دهد این است که به روند خوبش ادامه دهد اما نباید او را زیر فشار مسئولیت‌ها سوزاند. او کارش را عالی انجام می‌دهد و امیدوارم بتوانیتم از حضورش لذت ببریم زیرا او هم تیمی‌ خوبی است و می‌تواند موفق شود.

1101

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار