menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 عکس؛ نوشابه‌های کمپانی کوکاکولا به شکل تیم‌های لیگ برتری

عکس؛ نوشابه‌های کمپانی کوکاکولا به شکل تیم‌های لیگ برتری

پایگاه خبری فوتبالی - لیگ برتر انگلیس همواره یکی از جذاب ترین لیگ های جهان بوده است که هواداران زیادی در سرتاسر جهان دارد و غول‌هایی که در این لیگ حضور دارند، از پر طرفدار ترین تیم ها در فوتبال جهان هستند. این لیگ همواره اسپانسر های زیادی داشته است و درآمد زیادی از حق تبلیغات بدست آورده است.

به گزارش فوتبالی، اکنون کمپانی کوکاکولا که نوشابه و محصولات نوشیدنی تولید می‌کند، در حرکتی خلاقانه و ابتکاری برای تبلیغ محصولات خود، قوطی های نوشابه را به شکل تیم های لیگ برتری در آورده و طراحی کرده است، تا بدین گونه توجهات را به محصولات خود جلب کرده و تبلیغی جالب ارائه داده باشد. در حال حاضر دو کمپانی کوکاکولا و پپسی رقابتی گسترده در کل دنیا در محصولات نوشیدنی و نوشابه های گوناگون دارند که برای جلب توجه بیشتر به محصولات خود، از فوتبال هم استفاده‌ی تبلیغاتی می‌کنند تا بتوانند معرفی بهتری از کمپانی خود داشته باشند و در نتیجه فروش بیشتری انجام دهند.

در حال حاضر و همان طور که در تصویر مشخص است، کمپانی کوکاکولا برای تبلیغ محصولات خود، قوطی های نوشابه را به شکل و رنگ تیم های حاضر در لیگ برتر انگلیس طراحی کرده است و این تصویر مورد توجه قرار گرفته و همین ترفند، تبلیغ خوبی برای این برند شده است.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار