menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 اضافه شدن بایرن مونیخ به جمع مشتریان مدافع میانی رئال

اضافه شدن بایرن مونیخ به جمع مشتریان مدافع میانی رئال

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ نیز به جمع تیم‌هایی چون یوونتوس، تاتنهام و بروسیا دورتموند پیوست که در حال بررسی شرایط خرید ادر میلیتائو، مدافع رئال مادرید، هستند. 

به گزارش فوتبالی، هیچ پیشنهاد رسمی تا به حال برای خرید میلیتائو ارائه نشده اما باشگاه‌هایی از لیگ انگلیس، آلمان و ایتالیا در انتظار تصمیم گیری رئال درباره آینده این مدافع برزیلی هستند که پس از سرجیو راموس، رافائل واران و ناچو به گزینه چهارم این تیم برای پست دفاع وسط تبدیل شده است. تیته، سرمربی برزیل، همچنان روی این بازیکن حساب می‌کند و در آخرین وقفه دیدارهای ملی نیز از او برای بازی برابر ونزوئلا دعوت کرد. با این حال او به دلیل عدم حضور در میدان در تیم باشگاهی خود جایگاهش در ترکیب تیم ملی را نیز از دست داده و به همین دلیل احتمال دارد که برای جدایی از جمع بازیکنان باشگاه اسپانیایی مشتاق باشد. او در دیدار شب گذشته برابر اتلتیک بیلبائو در نیمه نهایی سوپرکاپ نیز جایی در ترکیب تیمش نداشت و این ناچو بود که به عنوان بازیکن تعویضی جانشین واران شد. از سوی دیگر داوید آلابا نیز به احتمال بسیار زیاد در تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد از جمع بایرنی‌ها جدا خواهد شد و مقصد احتمالی این بازیکن نیز رئال مادرید است. بدین ترتیب انتظار می‌رود که بایرن برای پر کردن جای خالی بازیکن اتریشی پیشنهادی را برای جذب میلیتائو به مدیران رئال مادرید ارائه دهد.


1811

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار