menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 فیورنتینا خواهان جذب مدافع رئال مادرید در پنجره زمستانی

فیورنتینا خواهان جذب مدافع رئال مادرید در پنجره زمستانی

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه فیورنتینا قصد دارد برای جذب قرضی آلوارو اودریوزولا تا پایان فصل در پنجره نقل و انتقالات زمستانی پیشنهادی را به باشگاه اسپانیایی ارائه دهد. 

به گزارش فوتبالی، اودرویوزولا در فصل جاری تنها 57 دقیقه برای رئال مادرید به میدان رفته و به همین دلیل احتمال جدایی او از این تیم بسیار بالاست و باشگاه ایتالیایی فیورنتینا نیز به جب او علاقمند است. مدافع راست اهل باسک رئال مادرید یکی از دو بازیکنی است که از ترکیب این تیم برای دیدار نیمه نهایی سوپرکاپ برابر اتلتیک بیلبائو که در نهایت با شکست این تیم همراه شد از فهرست تیم خط خورده بود. تنها دیداری که او در این فصل با پیراهن رئال مادرید انجام داده در ماه سپتامبر ( شهریور ) برابر رئال وایادولید بوده است. حالا جیانلوکا دی مارتزیو خبر داده که فیورنتینا علاقه زیادی به جذب اودریوزولا دارد و ممکن است با قراردادی قرضی موفق به جذب مدافع رئال مادرید تا پایان فصل جاری شود. این بازیکن 25 ساله سال گذشته نیز در همین بازه زمانی با قراردادی 6 ماهه به بایرن مونیخ رفت هرچند که در آلمان نیز فرصت بازی به او نرسید اما سه جام قهرمانی بوندسلیگا، جام حذفی آلمان و لیگ قهرمانان را به دست آورد. 


1811

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار