menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 پوچتینو پس از قهرمانی  این تازه اول راه است

پوچتینو پس از قهرمانی: این تازه اول راه است!

پایگاه خبری فوتبالی – مائوریسیو پوچتینو پس از پایان دیدار مقابل مارسی که منجر به کسب اولین جام خود با پاریسن ژرمن شد اعلام کرد این تازه ابتدای راه است و با داشتن زمان، تیم پاریسی می تواند پیشرفت خوبی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، پوچتینو پس از پایان بازی به خبرنگاران گفته: پس از ۱۰ روز حضور به عنوان سرمربی ۳ بازی انجام داده‌ایم و این دیدار هم مقابل بزرگترین رقیب‌مان بود که اهمیت زیادی برای برنده شدن داشت. مهم‌تر از کسب جام، این افتخار و غرور است که برای هواداران‌مان اهمیت فراوانی دارد. بازیکنان ما کارهایی که از آن‌ها خواسته‌ام را ذره به ذره انجام می‌دهند. ۲ هفته است که اینجا هستم و کارهای زیادی انجام داده ایم.این تازه آغاز راه است. باور داریم که با زمان کافی و تلاش می‌توانیم ایده‌های‌مان را پیاده کنیم و به دلیل کیفیت‌مان، پیشرفت خوبی داشته باشیم.

پوچتینو در ادامه افزود: می‌خواهم از بازیکنان تشکر کنم و البته از لئوناردو و ناصر الخلیفی بابت فرصتی که به من داده شد. از توماس توخل و کادرش هم تشکر می‌کنم زیرا به خاطر کار آن‌ها ما در این مرحله بازی کردیم. نیمار؟ او بازیکنی خاص است و من برای او خوشحال هستم. او گل پیروزی ما را به ثمر رساند و بابت نمایشش از او راضی‌ام.

1101

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار