menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 عکس  دفاع بامزه بونوچی؛ بیخیال شدن توپ و چسبیدن به مهاجم

عکس/ دفاع بامزه بونوچی؛ بیخیال شدن توپ و چسبیدن به مهاجم!

پایگاه خبری فوتبالی - در بازی یوونتوس مقابل ساسولو که بیانکونری‌ها با نتیجه‌ی سه بر یک به پیروزی رسیدند، روی یک صحنه اتفاق بسیار جالبی افتاد و لئوناردو بونوچی به شکل جالبی وظیفه‌اش را که دفاع کردن و یارگیری است انجام داد. او کار خود را به سبکی انجام داد که مربوط به فوتبال نیست و بیشتر در فوتبال آمریکایی به چشم می‌خورد.

به گزارش فوتبالی، روی یک صحنه، مهاجم ساسولو در حال حمله و تک به تک شدن با دروازه‌ی یوونتوس بود اما بونوچی حتی پیش از اینکه توپ به آن سمت بیاید کاملا بیخیال توپ بود و فقط به مهاجم حریف چسبیده بود و پیراهن او را ول نمی‌کرد. او این رفتار خود را به طور جالبی ادامه داد و بدون توجه به توپ، از مهاجم حریف جدا نشد و یارگیری را ادامه داد.

بونوچی آنقدر این رفتار را ادامه داد و صرفا به بازیکن حریف چسبید تا اعصاب او را به هم ریخت و داور هم خطا اعلام کرد. بونوچی با این حرکت خود مانع از تک به تک شدن مهاجم با دروازه‌ی یووه شد اما اخطار گرفت و از طرفی هم با چسبیدن به مهاجم و بیخیال شدن توپ، این حس را منتقل کرد که گویا در نبرد برای جدال بر سر توپ خودش هم می‌دانست که ناکام می‌ماند و تصمیم گرفت که بیخیال آن شده و از همان ابتدای کار به مهاجم و پیراهنش بچسبد.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار