menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 عکس؛ لیونل مسی در شب برای سفر به گرانادا

عکس؛ لیونل مسی در شب برای سفر به گرانادا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در این هفته از رقابت‌های لالیگا با گرانادا روبرو خواهد شد. این بازی برای بارسلونا یک بازی خارج از خانه است و باید دید که آبی و اناری پوشان به چه شکل عمل خواهند کرد چرا که فصل گذشته در زمین گرانادا، بازی خود را باخته بود. تیم بارسلونا امشب برای سفر به گرانادا عازم شد و لیونل مسی هم همراه تیمش بود.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در این هفته از رقابت‌ها با گرانادا بازی خواهد داشت و به دنبال گرفتن انتقام فصل گذشته است. لیونل مسی هم که با گلزنی مقابل اتلتیک بیلبائو اولین گل‌های خود در سال 2021 را به ثمر رساند و اکنون انگیزه‌ی زیادی برای بازی مقابل گرانادا دارد تا با درخشش در این دیدار خودی نشان بدهد و استارت قدرتمندی در سال 2021 داشته باشد. لیونل مسی با لباس هایی که مربوط به باشگاه بارسلوناست در شب و به همراه تیمش عازم شد تا راهی از بارسلونا راهی گرانادا بشود.

مسی این روز ها به شدت مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته و کوچک ترین حرکت و رفتاری از او زیر ذره بین قرار می‌گیرد چرا که در سال آخر قراردادش با بارسلوناست و باید دید که تصمیم به ماندن در این باشگاه می‌گیرد یا نهایتا از بارسلونا می‌رود.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار