menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 عکس؛ مسی در گرم کردن با چه کسی صمیمی‌تر است

عکس؛ مسی در گرم کردن با چه کسی صمیمی‌تر است؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا، در تابستان قصد جدایی از بارسلونا را داشت اما در نهایت در این تیم ماندگار شد و انتقادات تندی را روانه‌ی مدیریت بارسلونا کرد. یکی از دلایل مسی برای جدایی این بود که دوستانی که در بارسا داشت را به فروش گذاشتند و از این تیم بیرون کردند که این قضیه مستقیما به جدایی لوئیس سوارز مربوط می‌شد.

به گزارش فوتبالی، اکنون به نظر می‌رسد که لئو مسی همچنان با قدیمی‌تر هایی که در بارسلونا حضور داشته‌اند صمیمی تر است به طوری که او هنگام گرم کردن بیشتر با جوردی آلبا صمیمیت دارد و با او به گرم کردن خودش می‌پردازد.

هر چند که اخیرا گفته شد که مسی با برخی از بازیکنان جوان بارسلونا مانند پدری هم رابطه‌ی خوبی دارد و با او هم گرم است اما همچنان لئو مسی ترجیح می‌دهد که بیشتر با دوستانی که در بارسا داشته، مانند جوردی آلبا، نزدیک تر باشد.

فوق ستاره‌ی آرژانتینی همچنان قراردادش را با بارسلونا تمدید نکرده است و ماه های پایانی آن را سپری می‌کند و باید دید که در انتخابات بارسلونا چه اتفاقاتی می‌افتد و در نهایت لئو در بارسا ماندگار می‌شود یا او هم تصمیم به ترک بارسلونا خواهد گرفت. در این مورد تابستان 2021 بسیار مهم خواهد بود.

این تصاویر مربوط به گرم کردن بازیکنان بارسلونا پیش از رویارویی با اتلتیک بیلبائو است.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار