menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 گوندوغان  افت هاورتز و ورنر دور از انتظار نبود

گوندوغان: افت هاورتز و ورنر دور از انتظار نبود

پایگاه خبری فوتبالی - ایلکای گوندوغان، هافبک منچسترسیتی، می‌گوید افت تیمو ورنر و کای هاورتز، دو بازیکن جدید چلسی، در اولین فصل حضورشان در لیگ برتر باعث تعجب نیست.
به گزارش فوتبالی، دو بازیکن تیم ملی آلمان گرانقیمت‌ترین خریدهای چلسی در طول تابستان بودند که هر دو از بوندسلیگا له این تیم ملحق شدند اما  تا به حال نتوانسته‌اند درخشش چشمگیری داشته باشند. ورنر که تا این جای فصل ۴ گل و ۵ پاس گل ارسال کرده در  حال حاضر ۱۱ بازی است که هیچ گلی برای این تیم به ثمر نرسانده و مدعی شده که سازگاری با شرایط لیگ برتر برای او دشوار است. هاورتز نیز نتوانسته موقعیت سازی که از او انتظار می‌رفت را انجام دهد و تنها یک گل و دو پاس گل در لیگ به  ثبت رسانده است. گوندوغان در سال ۲۰۱۶ انتقال مشابهی از دورتموند به سیتی داشت و معتقد است هم تیمی‌هایش در تیم ملی آلمان به زودی ارزش خود را نشان می‌دهند. هافبک سیتی به اسکای اسپرت گفت: " آنها دو بازیکن آلمانی جدید دارند که سعی می‌کنند هرچه سریع‌تر با تیم تطبیق پیدا کنند. در کل فکر می‌کنم سازگاری با لیگ برتر وقتی از کشور دیگری می‌آیید آسان نیست و حالا که شرایط تغییر کرده حتی سخت‌تر هم شده است. بنابراین فکر می‌کنم کاملا طبیعی است که آنها کمی به مشکل خورده باشند اما هردوی آنها استعدادی باورنکردنی دارند و استعدادشان را در این لیگ ثابت خواهند کرد. "

۱۸۱۱

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار