menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 عکس؛ خوشحالی لوکاس وازکز به سبک رونالدوی 10 سال پیش

عکس؛ خوشحالی لوکاس وازکز به سبک رونالدوی 10 سال پیش؟

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته رئال مادرید موفق شد با نتیجه سه بر یک ایبار را شکست دهد. در این بازی که مادریدی‌ها میهمان بودند، عملکرد خوبی داشته و توانستند یک بازی روان را ارائه بدهند و در نهایت با گل های کریم بنزما، لوکا مودریچ و لوکاس وازکز به پیروزی برسند. لوکاس وازکز گل سوم رئال مادرید را در دقایق پایانی به ثمر رساند و یک خوشحالی منحصر به فرد را از خود نشان داد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در سال 2009 به رئال مادرید پیوست و در همان فصل اولش نشان داد که قرار است دوران درخشانی را در رئال مادرید داشته باشد. رونالدو در نیم فصل دوم 2009/10، یعنی سال 2010 پس از گلزنی برای رئال مادرید به شکل گریه کردن، دست هایش را روی گونه‌هایش گذاشت تا خوشحالی منحصر به فردی را از خود به نمایش بگذارد. اکنون لوکاس وازکز پس از 10 سال این حرکت را در رئال مادرید تکرار کرد.

لوکاس وازکز بازیکنی است که همواره مورد اعتماد زیدان قرار داشته و در دورانی که او سکان هدایت رئال مادرید را در دو دوره بر عهده دارد، همواره در ترکیب رئال مادرید چه به عنوان یار ثابت و چه به عنوان یار تعویضی مورد استفاده قرار گرفته است.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار