menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 اولین خرید رم در فصل نقل و انتقالات زمستانی چه کسی است

اولین خرید رم در فصل نقل و انتقالات زمستانی چه کسی است؟

پایگاه خبری فوتبالی – برایان رینولدز را می‌توان اولین خرید رم در فصل نقل و انتقالات زمستانی دانست.

به گزارش فوتبالی، رینوز، مدافع تیم اف سی دالاس که توانایی بازی در پست وینگر را هم دارد چندی پیش به یوونتوس و میلان پیشنهاد شد اما در نهایت در آستانه پیوستن به رم است. سایت رسمی ام ال اس هم آمادگی پرداخت حق فسخ این بازیکن توسط رم را اطلاع داده و کالچو مرکاتو هم گفته تنها انجام توافقات بین رم و بازیکن مورد بحث قرار خواهد گرفت.

این مدافع راست ۱۹ ساله طبق گزارش منابع متعداد با امضای قراردادی به ارزش ۷.۵ میلیون یورو به رم می‌پیوندد و سالی ۱.۵ میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت. در صورت نهایی شدن قرارداد، رینولدز پس از مایکل بردلی که از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ در رم بازی می‌کرد و ۴۶ بار با پیراهن رم وارد بازی‌ها شد دومین بازیکن آمریکایی جیالوروسی است. رینولدز در بازی‌های فصل که شامل پلی‌آف هم می‌شد ۱۷ بار برای دالاس به میدان رفت و ۴ پاس گل به هم تیمی‌هایش داد.

احتمالا فونسکا او را در سیستم ۳-۴-۳ رم او را در پست هافبک راست بازی خواهد داد و رینولدز برای حضور در ترکیب باید با نفراتی چون برونو پرز، ریک کارسدردوپ و حتی اسپیناتزولا بجنگد.

1101

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار